Είναι
γνωστό το πρόβλημα του οδικού δικτύου της Εύβοιας και ιδιαίτερα της Βόρειας
Εύβοιας , που εξακολουθεί να πορεύεται με την άθλια χάραξη του 1935. Όπως
επίσης είναι γνωστό ότι τα τελευταία 25 χρόνια η μόνη παρέμβαση που έχει γίνει
είναι η έναρξη κατασκευής του δρόμου Παπάδες – Αγδίνες .
β) συνδέει το Δασικό Χωριό των Παπάδων με το κεντρικό οδικό δίκτυο και
γ) συντομεύει κατά20
χιλιόμετρα περίπου τη διαδρομή Στροφυλιάς – Ιστιαίας
Πρόκειται
για ένα δρόμο μόλις 6
χιλιομέτρων που:
α)
εξυπηρετεί την επικοινωνία μεταξύ δύο όμορων χωριών,β) συνδέει το Δασικό Χωριό των Παπάδων με το κεντρικό οδικό δίκτυο και
γ) συντομεύει κατά
Η κατασκευή του, όπως διαπίστωσα και σε
προχθεσινή επίσκεψή μου έχει καταντήσει γιοφύρι της Άρτας. Είναι χαρακτηριστικό
ότι: ενώ βρισκόταν ένα βήμα πριν τη τοποθέτηση του ασφαλτοτάπητα, μετά την εγκατάλειψή
του και τις πρόσφατες βροχές έγινε άβατος κι αν δεν υπάρξει άμεση έναρξη των εργασιών
θα καταστραφεί ολοκληρωτικά το Χειμώνα .
Οι
κάτοικοι της περιοχής που θα κάνουν χρήση του συγκεκριμένου έργου και γενικότερα οι πολίτες της Εύβοιας αυτό
που τους ενδιαφέρει, όταν εκτελούνται τέτοια έργα, είναι να ολοκληρώνονται
έγκαιρα και σωστά για να τους εξυπηρετούν αλλά και να μη διπλοπληρώνονται.
Το σίγουρο είναι ότι αν η Διοίκηση, είτε
Κεντρική είναι, είτε Περιφερειακή δε μπορεί να εκτελέσει ένα τόσο μικρό έργο
στους προβλεπόμενους χρόνους και προϋπολογισμούς ανάθεσης τότε της πρέπει ακόμη
ένα πιστοποιητικό, ανικανότητας και αδιαφορίας τουλάχιστον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου